ショウジンブログ on Hatena

“お芝居をしないと、この社会では異邦人として扱われるほかない”

I Changed My Mind

The other day, I bought electric clippers online.

Since then, I decided to do my haircuts but I found out that it's too much trouble.

So I changed my mind.

With luck, I recently found a very reasonably priced barber near my office.

For my hairstyle, it costs about 1,000 Japanese yen.

Although, this means those electric clippers won't be needed anymore. Oh well, that's okay!

With much consideration, instead of troubling myself with cutting my own hair, going to the barber was a better alternative.

I came to a conclusion that this was the right decision.

blog.showzine.co

伝えたかったこと

私は考えを変えました

先日、私は電動バリカンをネットで購入しました。

それ以来、ヘアカットは自分でするつもりでしたが、それはとても面倒くさいことがわかりました。

なので、やめました。

ラッキーなことに、最近私は仕事場の近くでとてもリーズナブルな床屋さんを見つけました。

私のヘアスタイルの場合、それは約1,000円程度です。

電動バリカンはもう不要になってしまったけれど、まっいっか、無問題です!

よく考えれば、自分自身でやる面倒の代わりに、床屋さんに行くことのほうが良かったです。

私はこれが正しい決断だったという結論に達しました ;)

Lang-8での投稿と添削

lang-8.com